Spelare från SH?

Är du ny på Magivärlden? Se hit och presentera dig
Post Reply
Admin
Site Admin
Posts: 16
Joined: Sun Mar 27, 2022 9:10 pm

Spelare från SH?

Post by Admin »

Kommer du från SH och har inte tillgång till hela forumet? Skriv här så ser tekniska gruppen till att åtgärda det.
User avatar
Doc
Posts: 9
Joined: Sat Apr 30, 2022 4:08 pm
Location: Nottingham
Contact:

Re: Spelare från SH?

Post by Doc »

🙋‍♀️
Aproximadamente
Posts: 1
Joined: Sun May 15, 2022 11:51 am

Re: Spelare från SH?

Post by Aproximadamente »

Hej! Nygammal SH:are här som är intresserad av att börja rollspela igen. Jag saknar behörighet att posta saker överallt på forumet utom här, så går det att åtgärda vore det toppen! (Och framöver gissar jag att jag behöver ett underforum i Porträttgalleriet, men vad jag förstår är det inte helt klart hur godkännandet av nya karaktärer ska se ut och mina gamla karaktärer från SH är ju utrensade, så...)
wiw
Posts: 87
Joined: Wed Apr 20, 2022 2:55 pm

Re: Spelare från SH?

Post by wiw »

Aproximadamente wrote: Thu May 19, 2022 12:22 am Hej! Nygammal SH:are här som är intresserad av att börja rollspela igen. Jag saknar behörighet att posta saker överallt på forumet utom här, så går det att åtgärda vore det toppen! (Och framöver gissar jag att jag behöver ett underforum i Porträttgalleriet, men vad jag förstår är det inte helt klart hur godkännandet av nya karaktärer ska se ut och mina gamla karaktärer från SH är ju utrensade, så...)
oxi! jag kan inte ge dig rätt behörigheter i forumet, men vad kul att du är här <33 om du vill ta tillbaka några av dina utrensade från sh tror jag inte det är några problem, vi flyttar årskurser och väljer hejvilt vilka karaktärer vi tar med, så kör på med att ta tillbaka karaktärer om du vill redan nu! och om du vill göra nya karaktärer tycker jag du jättegärna får börja planera och fixa redan nu, också. när du har ett porträttgalleri-forum kan du lägga upp karaktärer där (många har markerat sina inte-helt-godkända som WIP i nuläget tror jag), och så när vi bestämt exakt vad som behövs för godkännande kan du ju alltid redigera det senare för att göra dem helt godkända! kom och häng med oss på discord, och så kan vi ju alltid använda tidsvändaren (eller discord!) för eventuella spel innan vi listat ut alla nya rutiner <333
Malil
Posts: 1
Joined: Thu May 26, 2022 3:49 pm

Re: Spelare från SH?

Post by Malil »

Hej hallå, såhär 200 år senare fick jag äntligen tummen ur (och tiden att räcka till) för att skapa konto här! Jag vet inte riktigt vad som jag borde ha tillgång till, meeeen tänker att jag skriver här i alla fall ^^
Last edited by Admin on Thu May 26, 2022 5:50 pm, edited 1 time in total.
Reason: Fixat /Lillasyster
User avatar
Safir
Posts: 23
Joined: Sun Jun 05, 2022 5:43 am
Location: Lothlorien

Re: Spelare från SH?

Post by Safir »

Hej! Jag skulle nog behöva lite hjälp, ja…
Last edited by Admin on Mon Jun 06, 2022 4:57 pm, edited 1 time in total.
Reason: Fixat /Lillasyster
Månskära
Posts: 23
Joined: Fri Jun 03, 2022 8:48 pm

Re: Spelare från SH?

Post by Månskära »

Jag behöver också hjälp.
Last edited by Admin on Mon Jun 06, 2022 7:25 pm, edited 1 time in total.
Reason: Fixat /Lillasyster
User avatar
KB
Posts: 60
Joined: Sun Apr 17, 2022 10:40 am

Re: Spelare från SH?

Post by KB »

Hej! Om jag kunde få tillgång till B&B skulle det vara nice!
User avatar
Liz
Posts: 25
Joined: Sat Apr 16, 2022 10:41 pm

Re: Spelare från SH?

Post by Liz »

Jag har inte heller tillgång till B&B.

(Och en fråga jag bara kastar ut här samtidigt men som vi kanske kan diskutera någon annanstans: eftersom sidan är 18+, vore det inte smidigare att ge alla (gamla?) spelare tillgång till B&B istället för att en och en separat behöver fråga? Om man inte vill läsa B&B spel så låter man bli att läsa helt enkelt, eller så kanske man kan gå ur? Bara en tanke).
Post Reply